پایان نامه منابع کسب دانش تغذیهای دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی بر اساس مدل ویسکانسین با تأکید بر نقش برنامههای درسی
۱-۶ تعریف متغیر
دانش تغذیهای و منبع کسب آن
تعریف نظری
دانش در زمینه تغذیه مجموعهای از نگرشها، تجربیات و مراحلی است که به صورت درست و صحیح، کنار یکدیگر قرار گرفتهاند از اینرو راهنمای مناسبی برای افکار و رفتارها میباشد و میتواند در رسیدن به یک روش تغذیهای مناسب و سلامتمدار مؤثر باشد. دانش تغذیه موجب میشود که هر فرد بتواند برای خود و افراد خانواده خود برنامه تغذیه مناسبی تنظیم کند و به آموزش مردم و انتقال این اصول به سایر افراد مبادرت کند (امینپور، ۱۳۸۲).
تعریف عملیاتی
در این پژوهش سطح دانش تغذیهای دانشآموزان و منبع کسب آن در دانشآموزان پایه چهارم بر اساس مدل ویسکانسین با بهره گرفتن از پرسشنامه محققساخته در ۵ مؤلفه سلامت غذایی، نقش تغذیه در تأمین انرژی و رشد، ارتقای سطح سلامت، تنوع غذایی و دستهبندی غذایی بررسی میشود.
تعداد صفحه :۱۳۰
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
دانلود پایان نامه ها-:-همه گرایش ها |
پایان نامه های ارشد |
دانلود پایان نامه |
- ۹۹/۰۲/۱۷
سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش
نکته هایی که گفته بودید عالی بودن